Vrácení a reklamace

Pokud doma zjistíte, že jsou vám sluchátka příliš malá nebo velká, telefon nevyhovuje a chcete jinou barvu nebo jiný model, napište nám. Společně to vyřešíme.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Zboží v původním obalu zabalte tak, aby se po cestě k nám neponičilo a neušpinilo. K zásilce dovnitř přibalte:

  • konkrétní požadavek na výměnu, tj. kód zboží a variantu
  • kontakt na sebe - telefon, příp. e-mail

Zásilku pošlete na adresu: Smartcom Distribution, s.r.o., Poděbradská 88/55, 198 00 Praha 9 - Hloubětín. Pozor! Zásilky na dobírku nepřijímáme.

CO ZAŘÍDÍME MY:

Až se zboží vrátí na náš sklad a bude v pořádku, tj. bez zjevných vad a opotřebení, obratem vám ho vyměníme. V opačném případě máme jako prodejce nárok nevracet plnou hodnotu nově zakoupeného zboží, pouze její poměrnou část dle obchodních podmínek.

Pokud vybrané zboží na výměnu nebude skladem, ozveme se vám a domluvíme se, co dál. 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ do 14 dní od zakoupení

Zboží v původním obalu zabalte tak, aby se po cestě k nám neponičilo a neušpinilo. Dovnitř zásilky přibalte:

  • kopii faktury nebo dodacího listu
  • důvod vrácení
  • číslo bankovního účtu, na který chcete vrátit peníze
  • kontakt na sebe - telefon, příp. e-mail

Pokud bylo zboží zakoupené v akci (např. 1+1 zdarma nebo dárek zdarma k nákupu atd.), musíte společně s vraceným zboží vrátit i zboží získané zdarma, příp. doplatit jeho hodnotu za cenu v den uskutečnění objednávky.  

Zásilku pošlete na adresu: Smartcom Distribution, s.r.o., Poděbradská 88/55, 198 00 Praha 9 - Hloubětín. Pozor! Zásilky na dobírku nepřijímáme.

CO ZAŘÍDÍME MY:

Až se zboží vrátí na náš sklad a bude v pořádku, tj. bez zjevných vad a opotřebení, obratem vám vrátíme peníze na váš bankovní účet nejpozději do 30 kalendářních dní od převzetí zásilky. 

Pokud bude zboží poškozené, máme jako prodejce nárok nevracet plnou hodnotu nově zakoupeného zboží, pouze její poměrnou část dle obchodních podmínek.

REKLAMACE

Zboží v původním obalu zabalte tak, aby se po cestě k nám neponičilo a neušpinilo. K zásilce dovnitř přibalte:

  • kopii faktury nebo dodacího listu
  • popsaný důvod reklamace
  • ideální řešení své reklamace
    • výměna zboží
    • vrácení peněz - uveďte číslo bankovního účtu
  • kontakt na sebe - telefon, příp. e-mail

Pokud bylo zboží zakoupené v akci (např. 1+1 zdarma nebo dárek zdarma k nákupu atd.), musíte společně s reklamovaným zboží vrátit i zboží získané zdarma, příp. doplatit jeho hodnotu za cenu v den uskutečnění objednávky.  

CO ZAŘÍDÍME MY:

Obvykle do 14 dní, nejpozději však do 30 kalendářních dní od převzetí zásilky naším skladem, od nás dostanete vyjádření.

Pokud reklamaci uznáme, obratem vám zboží vyměníme nebo vrátíme peníze na váš bankovní účet. Pokud reklamaci zamítneme, zboží pošleme s konkrétním vysvětlením zpět na vaši adresu.

DÁRKOVÉ POUKAZY

Dárkový poukaz po datu platnosti pozbývá platnosti bez náhrady. Neuplatněný nebo částečně nevyužitý dárkový poukaz nelze zpětně vyměnit za hotovost. 

 

Pokud si s něčím nevíte rady, ozvěte se nám a společně to vyřešíme.